نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

سرجان: مشهد خانه دوم من است|هدفمان پیروزی در این دو بازی بود

  • کد خبر: ۵۷۸۰۸
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
سرجان: مشهد خانه دوم من است|هدفمان پیروزی در این دو بازی بود
تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا برای مس رفسنجان نیز با نتیجه 70 بر 66 به پیروزی رسید.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ برتر، تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد در دو بازی  برابر نفت آبادان و مس رفسنجان به پیروزی رسید، سرجان ایوانوویچ درباره پیروزی برابر مس‌ها گفت: ما دو بازی خوب در دو روز پشت سر هم داشتیم که هدف مان پیروزی در دو بازی بود و به آن هم رسیدیم. بازی برابر مس رفسنجان سخت بود آنهم به این دلیل که ما در برابر نفت آبادان انرژی زیادی گذاشتیم تا برنده شویم برای همین در بازی دوم کمی از لحاظ جسمی خسته بودیم. البته در برای رفسنجانی‌ها هم اشتباه تاثیر گذاری نداشتیم و خوشبختانه خیلی خوب بازی کردیم.
او در ادامه گفت: ما ۲ بار از حریف پیش افتادیم و توانستیم آن را کنترل کنیم. این نکته خوب بازی ما بود، چون امکان داشت در عرض ۳ دقیقه بازی را ببازیم. بعضی وقت هاکه ۱۰ امتیاز پیش می‌افتید خیلی سخت می‌توان نتیجه را حفظ و زمان را کنترل کرد و ما رو‌ی این موضوع کار کرده بودیم و در بازی هم جواب آن را گرفتیم. البته ما به ساختار تیمی بهتری احتیاج داریم و این بازی هاتجربه‌ای برای بازیکنانم شد، چون فصل قبل بازی‌های زیادی انجام ندادند و حالا برای اولین بار در بازی‌های مهم سوپر لیگ بازی می‌کنند.
سرمربی مشهدی‌ها درباره نتایج این تیم گفت:ما باید به بهترین شیوه بازی می‌کردیم و نباید ریسک می‌کردیم من به بازیکنانم تبریک می‌گویم این لحظه بزرگی برای داشتن جایگاه خوبی پیش از آغاز پلی آف است. ما الان نیاز به آمادگی داریم تا ۲ بازی باقی مانده در این مرحله را نیز با پیروی پشت سر بگذاریم و با قدرت راهی مرحله بعد شویم.
سرجان درباره اینکه مردم مشهد برای پیروزی این تیم به امام رضا (ع) متوسل می‌شوند و آیا او هم اعتقادی دارد گفت: بله من هم اعتقاد دارم و مردم مشهد را هم دوست دارم البته الان دیگر مشهد خانه دوم من است خوشحالم مردم برای تیم ما دعا می‌کنند من هر روز با شور و اشتیاق به سر تمرین می‌روم و واقعا امیدوارم که تیم آویژه برای همیشه به همین خوبی برای مردم مشهد بماند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->